TOPOWI AGENCI – agencja nieruchomości Warszawa-Wilanów
Wyjątkowe miejsce, gdzie praca jest przyjemnością, a nie nudną rutyną. U nas czekają na Ciebie fantastyczna atmosfera i przyjemne, swobodne środowisko pracy. Zostań TOPOWYM AGENTEM nieruchomości - i naszym partnerem biznesowym!
Dlaczego warto do nas dołączyć? Mamy na to aż 25 argumentów!
1. Najwyższe wynagrodzenie dla agenta nieruchomości
Oferujemy wynagrodzenie od 50 do 100% wygenerowanej prowizji. To najwięcej w całej branży! Tylko Ty decydujesz, ile chcesz zarabiać i wybierasz opcję najkorzystniejszą dla siebie. Plan jest prosty: Ty skupiasz się na zarabianiu, a my wspieramy Cię i ukierunkowujemy na osiągnięcie celu. Co Ty na to?
2. Kompleksowy program szkoleń dla początkujących i starszych stażem agentów
Nie masz doświadczenia jako agent nieruchomości? Bez obaw – nauczymy Cię wszystkiego. Doświadczeni trenerzy i praktycy zdradzą Ci tajniki skutecznej sprzedaży. Uzyskasz niezbędną wiedzę teoretyczną, opartą na wielu latach doświadczenia liderów. Działasz już w branży nieruchomości? Nie ma sprawy - dostarczymy praktycznych wskazówek dotyczących codziennej pracy i rozwoju kariery w branży nieruchomości oraz podyskutujemy nt. najnowszych trendów.
3. Poszkoleniowy program mentorski
Jako agent nieruchomości, stale musisz podnosić swoje kompetencje. Nasza w tym głowa, aby zapewnić Ci eksperckie wsparcie. W każdym momencie służymy przydatną radą!
4. Stały dostęp do kompendium wiedzy
Na naszym biurowym dysku Google czekają na Ciebie najważniejsze tematy branżowe i odpowiedzi na nurtujące pytania. Możesz sięgnąć do nich zawsze wtedy, gdy potrzebujesz informacji związanej z Twoją pracą!
5. Sprawdzone metody działania
Nauczymy Cię, jak podpisywać umowy pośrednictwa z klauzulą wyłączności. Co to oznacza dla Ciebie, jako TOPOWEGO AGENTA nieruchomości? Komfort pracy, szacunek Twojego klienta, współpracę oraz gwarancję uzyskania wynagrodzenia.
6. Bezpłatne szkolenia doskonalące dla agenta nieruchomości
Minimum dwa razy w miesiącu odbędziesz szkolenie lub będziesz uczestniczył w webinarze online, dzięki któremu podniesiesz swoje kompetencje. Możesz być pewien, że z nami nie będziesz stał w miejscu!
7. Zniżki na szkolenia zewnętrzne organizowane przez biuro nieruchomości
Organizujemy również szkolenia z zewnętrznymi wykładowcami – nasi agenci mogą skorzystać z nich na preferencyjnych warunkach cenowych.
8. Zawsze aktualne dokumenty dostępne zdalnie – 24/7!
Wszystkie dokumenty związane z wykonywaniem zawodu TOPOWEGO AGENTA nieruchomości na bieżąco konsultujemy z kancelarią prawną i aktualizujemy zgodnie z wymogami prawa. Nie musisz martwić się o swój warsztat pracy.
9. Jasne i przejrzyste procedury usprawniające pracę agenta
Zasady naszej pracy są zdefiniowane i doskonale opisane. Dzięki temu możesz być pewien, że Twoje działanie jest zgodne z aktualnymi przepisami i wymogami dotyczącymi m. in. usług pośrednictwa, obsługi konsumentów, RODO, ustawy o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy i finansowaniu terroryzmu - i nie tylko.
10. Nowinki na temat zmian w prawie nieruchomości oraz trendów rynkowych
Dbamy o to, by nasi agenci zawsze pozostawali na bieżąco z najnowszymi zmianami prawnymi oraz wiadomościami dotyczącymi branży. Regularnie przekazujemy Ci informacje, żebyś mógł je szybko i właściwie wykorzystać w pracy ze swoimi klientami.
11. Stała opieka okołotransakcyjna
Sprawdzamy wszystkie umowy pośrednictwa podpisywane przez naszych agentów oraz stan prawny sprzedawanych i wynajmowanych nieruchomości, aby mieć pewność, że wszystko jest dopięte na ostatni guzik. Agentom oferujemy wsparcie merytoryczne podczas całego procesu transakcyjnego.
12. Wygodne i efektywne narzędzia pracy agenta
W naszym biurze nieruchomości będziesz pracować, używając najlepszych narzędzi. Czekają na Ciebie m.in. łatwy w obsłudze system CRM do obsługi ofert i klientów, skrzynka e-mail w profesjonalnej domenie, system organizacji dokumentów online, możliwość korzystania z programu do pozyskiwania ofert prywatnych.
13. Eksport ofert na ogólnodostępne internetowe portale ogłoszeniowe
Nie potrzebujesz własnych, osobnych i drogich abonamentów – nasze biuro zapewnia automatyczny eksport ofert na najważniejsze portale branżowe!
14. Wsparcie marketingu osobistego i marketingu ofert agenta
Chcemy, abyś był naszą najlepszą wizytówką! Potrzebujesz zamówić baner lub ulotki? Skończyły Ci się wizytówki? Żaden problem: wystarczy szybki mail lub telefon do biura, a my niezwłocznie rozpoczniemy proces kreatywny i przygotujemy elegancki projekt graficzny lub kampanię sponsorowaną w mediach społecznościowych.
15. Dostęp do „sklepu biurowego”
Każdemu z naszych agentów nieruchomości dajemy możliwość zamówienia materiałów i gadżetów marketingowych w hurtowych cenach. Zakup teczek, broszur reklamowych czy upominków dla klientów obędzie się bez kosztów dostawy i zbędnej biurokracji.
16. Sesje zdjęciowe i spacery 3D w świetnych cenach
Umów się na prywatną sesję dla nieruchomości i zagwarantuj sobie profesjonalne fotografie oraz spacery 3D poniżej cen rynkowych. Tu wysoka jakość idzie w parze z atrakcyjną ceną!
17. Lista dostawców z rabatami cenowymi
Zarekomendujemy Ci sprawdzonych dostawców, u których możesz załatwić niezbędne sprawy, a wszelkie niezbędne akcesoria zakupisz w ramach umowy ramowej biura.
18. Współpraca z partnerami biura – okazja do dodatkowych korzyści
Zarabiaj na poleceniach i działaj z naszymi sprawdzonymi partnerami. To prosty sposób na zarobienie nadplanowych pieniędzy, np. na pośrednictwie kredytowym.
19. Atrakcyjna lokalizacja: biuro nieruchomości w Warszawie-Wilanowie
Nasze biuro mieści się w prestiżowej, rozwojowej lokalizacji, blisko Południowej Obwodnicy Warszawy, wygodnie skomunikowane z Ursynowem. Pracujemy blisko przyszłej galerii Wilanów oraz planowanej linii tramwajowej Miasteczka Wilanów.
20. Bezpłatne miejsca parkingowe
W okolicy naszego biura bez problemu zaparkujesz – i to za darmo! Ponadto, damy Ci możliwość wynajęcia własnego miejsca postojowego, jeśli sobie tego zażyczysz.
21. Nowoczesne, eleganckie i ekskluzywne miejsce pracy
Nasze zaprojektowane w stylu industrialnym biuro na pewno przypadnie Ci do gustu. Czeka na Ciebie funkcjonalne miejsce pracy w klimacie co-workingu, urządzone designersko i przytulnie. Nasza przestrzeń podnosi efektywność agentów nieruchomości, uwiarygadnia ich przed klientami, inspiruje i pobudza kreatywność. Komfort pracy to nasza specjalność!
22. Kompletne wyposażenie biura
W naszym biurze znajdziesz dużą salę szkoleniowo-konferencyjną, pokoje do spotkań, strefę open space oraz oczywiście strefę relaksu - na naszej słynnej antresoli. Dysponujemy klimatyzacją i wentylacją z rekuperacją powietrza, a także monitoringiem gwarantującym bezpieczeństwo. Na życzenie zapewniamy również muzykę :)
23. Najwyższej jakości infrastruktura biura
U nas nie zabraknie Ci niczego. Bardzo szybki dostęp do internetu, drukarka, kopiarka, skaner, niszczarka, ekrany do prezentacji, materiały biurowe? Mamy to wszystko! W przestrzeni socjalnej znajdują się lodówka i zmywarka do naczyń, a także ekspres do kawy. Zapewniamy naszym agentom komfortowe warunki pracy. Współpraca z nami to korzystniejsza alternatywa dla wynajęcia własnego biura.
24. Obsługa administracyjna
Oferujemy możliwość skorzystania ze spersonalizowanych usług dodatkowych, według zapotrzebowania (dodatkowo płatnych). Zlecasz, a my wykonujemy - bez zbędnej zwłoki. Pełen komfort i wygoda!
25. Unikalna kultura biura i nasze wartości
Uczciwość, lojalność, zaufanie, tolerancja i wzajemny szacunek. To priorytety naszego zespołu. Doskonale wiemy, że dobra praca musi sprawiać satysfakcję! U nas nie zaznasz nużącej rutyny. Stań się częścią naszego zgranego, wspierającego się zespołu i czerp z pracy agenta nieruchomości nie tylko pieniądze, ale i radość!